Pokok daisy ni dibeli dalam 3-4 weeks ago. Oleh suamiku. Dia la sekarang ni hantu pokok. For me, pokok-pokok yang ada sekarang lebih baiklah di nurture sehingga besar dan cantik tengok bila rimbun. But my husband wants to buy new plant every week (if I approve)!
So anyway, he wanted to buy this daisy for quite sometime aritu...and when I gave him the green light terus dibelinye sampai 3 pots!
His trick in buying plants/flowers are to buy those yang dah ada flower buds baru. So memang akan berbunga lah. But with this daisies, let's see (and hope) that it keeps on flowering. Dear husband akan berbangga sangat bila the flowers he bought cantik dan subur (yang menjaganya isteri). But he'll go - ni pokok abang, ni pokok abang, tu pokok abang...(dengan bangga). Pokok isteri cuma pokok lidah buaya, and some other pokok dedaun, dan pokok puding. Grrr... But takpa la coz I love you so much anyhow! =*
Cili Mesin
14 years ago


No comments:
Post a Comment